אצלנו בגן אנו מאמינים שהגן והבית הם אלה המשמשים כבסיס ראשוני ואיתן ליצירת  תחושת הביטחון של הילד.

 אלה שני המקומות הבסיסיים בהם יש לילד הרגשה של הגנה, אהבה, שייכות, וביטחון. לכן אנו מעודדות קרוב ושיתוף בין הבית לבין הגן בעשייה.

 אנו עושות הכל כדי שהילדים יקבלו את המיטב.

 אנו מאמינות בעשייה חינוכית מתוך אהבה, מצוינות, ומקצוענות.

 בגן שלנו אמו מקבלות כל ילד כמו שהוא, ומאפשרות לו לממש את הייחודיות שלו.

 בגן הלמידה נעשית תוך התנסות חווייתית. כל הלמידה נעשית דרך כל החושים בצורה חוויתית. תנועה תחושה וחוויה. כשהילד חווה את הנושה יש הפנמה ובניית סכמות חדשות.

 אנו מעודדים הורים שותפים ומשתתפים.

 הצוות שלנו מטפח יוזמות חינוכיות תוך שיתוף ההורים והקהילה.

 אנו נספק לילדכם כלים, הרגלים ומיומנויות כדי להכשירם לקראת בית הספר של החיים.

 גן הילדים בא לקדם ולעודד את התפתחותו של הילד.

גן הילדים בא לקדם ולעודד את התפתחותו של הילד.

  הפעילות החינוכית- הלימודית בגן היא רב תחומית וכוללת פיתוח גופני-תנועתי, טיפוח רגשי, חברתי וערכי, טיפוח כושרי חשיבה ולמידה, עיצוב עמדות אינטלקטואליות והקניית עולמות תוכן, ידע ומטען תרבותי.

  הלמידה של ילדים רכים מאופיינת בכך שהם לומדים בכל עת ובכל מקום. הילד הלומד תוך התנסויות תחושתיות, תנועתיות מזדמנות ומכוונות, וכל חוויה תורמת לתהליך התפתחותו.

 ההוראה בגן מבוססת על מתן הזדמנויות ללמידה במצבים שונים ומגוונים: משחק חופשי, פעילות הבעה, התנסות בחומרים, פעילות דידקטית ולמידה מודרכת. כל אלו ביחידים, בקבוצות קטנות או במליאה.

  בחצר הגן הילדים מתנסים, פועלים, חוקרים, לומדים ויוצרים.ייחודה של החצר הוא שיש בה מרחב המאפשר תנועה חופשית ומגע ישיר עם הטבע. בחצר אפשר לבצע פעילות גופנית חופשית ומונחית הן במרחב והן על המתקנים ובאביזרים גדולים. הפעילות בחצר מועילה גם לטיפוח הקשר של הילדים עם הסביבה הקרובה.

  חצר הגן משמשת "מעבדה חיה" שבה הילדים יכולים לפעול, לחקור, לערוך הסתכלות סקרנית, לבצע מעקב, תצפית ומדידות בחי, בצומח ובדומם.

  החצר היא מקום שבו ניתן ללמד ולחנך לעבודת כפיים ולהתבוננות בתופעות הטבע בהתאמה לעונות השנה.

  חצר הגן היא מקום נוח לפעילויות מגוונות במשך רוב חודשי השנה, בעיקר לפעילויות שקשה לקיימן בין כותלי הגן בשל מוגבלות כגון מרחב, גודל תהודה.

  בעבודה בגן, הילדים מתנסים בחומרים, משחקים בחול, בבוץ, בחימר, צבעי אצבעות ועוד. בתהליך ההתנסות הם מתפלשים בחול, מתלכלכים, וכך הם בודקים וחשים. תהליך זה היינו טבעי ובריא להתפתחותו של הילד.

Bitnami